December elején a KSE megtartotta szokásos éves közgyűlését, legfontosabb napirendi pontok szokásosan az egyesület gazdálkodása, az éves versenynaptár kérdései, szponzorok és az új tagok beléptetése és véglegesítése volt.
Az egyesület pénzügyeinek ismertetése után a tagság a gazdálkodást rendben lévőnek találta. A KSE a 2007-es évet pozitív eredménnyel zárta, a taglétszám a 2008-as évben növekedni fog, így a tagdíj (15E Ft/év) és a hajógyári tárolási díjak emelésére nincs szükség.
Hosszasan tárgyalta az egyesület a 2008-as katamarán versenynaptárral kapcsolatos kérdéseket. Az MVSZ által rendezett Nemzetközi Vitorláshét, amely hagyományosan a Nyílt Katamarán Osztály Országos Bajnoksága is, sajnos ütközik a Formula 18 Világbajnoksággal. Az F18 VB-n részvevő – az OB-n jellemzően éremesélyes - egységek távolmaradása egyértelműen csökkentené a Nemzeti Bajnokság értékét, ezért a tagság egyöntetű döntése alapján az OB-t egy másik időpontban, az augusztusi Cut-Art Nacra Kupa keretében bonyolítjuk le. Ettől függetlenül a Nemzetközi Vitorláshéten a lehető legtöbb katamarán részvételére számítunk, továbbra is az év egyik legfontosabb és legrangosabb versenye!
A Hobie Cat hazai képviselői a 2008-as esztendőben nem kívánnak katamarán versenyt szponzorálni, ezért egy verseny szponzorációja még bizonytalan, jelenleg egyeztetés alatt van. A többi, KSE által rendezett verseny finanszírozása rendben, a szponzorok (Eurowind, Nacra, Lájer Admirális és Cut-Art) továbbra is támogatják a versenyeket.
A 2007-es versenyek technikai bonyolítását illetően nagyot léptünk előre a korábbi évekhez képest, mind a vízen történő rendezői és biztosítói munkában, mind pedig a parti rendezvények bonyolítását illetően. A 2008-as évben ismételten Hegedűs Lénát kéri fel az egyesület a versenyrendezői feladatokra, és rendezettnek tűnik a biztosító motorosok (2) kérdése is.
A rövidesen megalakuló Formula 18 osztály versenyeinek bonyolításával kapcsolatban élénk vita alakult ki. Az egyik elképzelés szerint minden egyes futamban két rajtnak kellene lennie (ötperces ráindítással). Az egyikben indulnának az F18 osztály hajói, a másikban pedig a Nyílt Katamarán Osztályban versenyző többi hajó, a két mezőny így kevéssé zavarná egymást, értelem szerűen külön-külön lennének értékelve is. Jellemzően az F18 osztályú hajókkal versenyzők támogatták ezt a megoldást, akik nagyrészt azért ülnek Formula osztályú hajóban, hogy ezzel élvezhessék a onedesign szerű versenyzés jelentő Formula 18 osztály előnyeit. A vázolt elképzelés hátránya, hogy a Nyílt Katamarán Osztályban maradók száma viszonylag kisseb, egyes esetekben a verseny így értelmetlenné válik számukra.
A másik elképzelés szerint a teljes mezőny továbbra is egyszerre rajtol, valamennyi hajó eredménye értékelésre kerül Texel Rate szerint kiegyenlítve, illetve a Formula 18-as egységek külön is értékelésre és díjazásra kerülnek.
A közgyűlés végül úgy határozott, hogy ha egy-egy versenyen a Formula 18 hajókon túlmenően minimum 8 hajó nevez, akkor külön lehet indítani a mezőnyöket, ha nem, akkor együtt kell indítani a Formula 18 osztály és a Nyílt Katamarán Osztály hajóit.
Az egyesületben végzendő egyes feladatokat nevesített a tagság, így a hajógyárral való kapcsolattartás Bakonyi József feladata lett, pénzügyi vezető pedig a könyvelési feladatokkal együtt Diószegi Zoltán lett.
A 2006-os évben felvett próbaidős tagok közül végleges tagságot kapott: Diószegi Zoltán, Jankovics Gábor, Litkey Csaba, Tillinger László, Varbai József, Berdó Erik és Pozsonyi Gábor.
Az egyesület üdvözli új próbaidős tagjait: Kapócs Réka, Dr. Radics Attila, Boross Attila, Cséffai Zoltán, Horváth Tibor, Domonkos Szilárd, Horváth Attila, Fehér Zsolt, Ferenczi István, Horváth Csaba, Varga Rita és Korompai Zsolt.
Kilépett az egyesületből: Székely Imre.
Végezetül kihirdetésre került: a 2007 évi vándordíjat a Pátzay József – Novák Roland páros nyerte el, gratulálunk a szép teljesítményhez.